Ja det blev som jag sa *ler*

Ja då har jag cyklat 5 km och jag ger mig fanken på att jag kommer till att cykla 5 km till senare idag så bli inte förvånade hehe! Jag har precis varit inne i duschen bara och svalkat av mig och nu sitter jag och kollar läget på nätet och skriver ett nytt inlägg här i min blogg. Min sambo har ju som sagt varit iväg och besiktigat bilen och under tiden så skulle han få låna en annan bil av dom där inne medan han körde och handlade i Malmö och nyss ringde han och berättade att den lånebilen hade börjat ryka och pajat på vägen så han hade fått stå och vänta på att dom skulle komma och bärga bilen, men nu så var han hemma hos mina svärföräldrar  för han hade ju hunnit vara och handa innan detta hände och nu snart kommer han med varorna och lite bullar till mig för jag har inte hunnit och äta något men vilket soppa alltså!! Han han inte komma mer än in om dörren hos sina föräldrar förräns dom ringde och sa att jaha nu var bilarna klara, för det var min svärmor och svärfars bil som också är inlämnad men dom fick ju låna en annan bil under tiden så att dom kunde köra och handla under tiden, så han hann alltså inte merrän in om dörren hemma hos dom förräns dom ringde och sa att jaha nu var bilarna klara också får han sticka iväg nu igen till Malmö, snacka om soppa alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0