Idag kommer min kusin

Ja idag kommer min kusin Joakim hit, så det ska bli kul. Patrik min kusins far slutar inte jobbet förräns klockan 17.00 så dom kommer nog vid sextiden och då hade vi tänkt beställa mat och se på film, men jag vet inte än vad vi ska beställa för mat, men får jag bestämma och kinarestaurangen är öppen för dom har haft stängt hela Januari månad, för dom är på semester men har man tur så har dom kanske öppnat restaurangen igen, hade varit bra för jag är såååå sugen på kinamat, men det är klart att en pizza är ju gott det också *Ler*. Annars så håller jag på och tvättar för fullt, det behövdes nu så tvättmaskinen går på högvarv *Ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0