Idag har vi varit i Ystad och handlat

Ja idag blev det en tur till Ystad och vi handlade lite som vi behövde så det var kul, efter det så körde vi till min svärmor och svärfar och fikade och sen när vi kom hem här så cyklade jag, så nu sitter jag ner en stund och vilar tills jag ska på och cykla igen och sen ikväll ska jag se på Let´s dance, där är ju inget annat att titta på så det är ju det bästa just för tillfället att titta på ikväll. Jag har inte en aning om vad vi ska ha till kvällmat men det kommer man snabbt på något lätt och enkelt, vi får se vad det blir för något *ler*. Just nu är det ett stort snöområder över Danmark såg jag på Danmarks vädersida, dom har ju radar där så att man kan se hur det kommer in och hur mycket snö som ska komma om det är kraftigt eller lätt snö så det kommer att komma in ett rätt stort snöområde snart om någon timme eller två kanske, hade ju varit kul med lite snö. I morgon får vi se hur vädret blir om vi ska köra iväg till min mors kusin på middag eller inte, för blir vädret dåligt så kör vi ingenstans, dumt att ge sig ut på vägen om vädret är dåligt, så vi får se hur det blir. Nej, nu ska jag snart på och cykla igen och sen ska jag bara ta det lugnt och slappa resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0