Idag har jag cyklat 1 mil

Japp idag har jag cyklat 1 mil så nu tar jag det bara lugnt och sitter och slappar framför datorn och jag spelar lite Guildwars mellan varven, men jag känner mig inte så där jättebra precis, ja ni som har läst min blogg tidigare vet att den där veckan är på G och den är inte rolig precis. I morgon ska min sambo iväg och besiktiga bilen men jag stannar hemma och tar det lugnt eftersom jag inte mår så jättebra pga fel vecka eller lingonveckan som det också kallas. Annars så har där inte varit något särskilt bra på teven idag, men det är ju som vanligt så det är inget ovanligt. Det blev biffar och kokta potatisar och god brunsås till kvällsmat idag så det var gott, nej nu ska jag gå och koka en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0