Idag är det soligt och fint ute

Ja idag skiner solen ute och det piggar ju alltid upp lite, jag ska snart gå och ta en fika men annars så är det lugnt idag, jo jag ska träna förstås på min motionscykel men det tar ju inte så lång tid, annars ikväll är där nog inget särskilt på teven så det blir nog till att plocka fram ett avsnitt eller två *ler* med Macgyver, den är så bra den gamla 80-talsserien och snygg är han ju också *blink*. Idag ska min svärmor och svärfar ha gäster och min sambo är över hos dom nu och ska hjälpa min svärmor att göra en ny sorts fläskfile med fyllning och grejer och vi ska få mat med hem till ikväll så det blir festmiddag ikväll inte dåligt alls mums! Ha det gött allesammans, jag kommer säkerligen att skriva flera inlägg senare idag så håll koll *ler* tjingeling pling!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du Åsa, tycker om min blogg, jätteskoj att du följer min blogg och ser vad som händer varje dag, jag bara älskar att skriva blogg, så kul att skriva små eller långa inlägg om vad som händer varje dag och att sätta passande och roliga bilder till varje inlägg. Ha det gott kram

2009-01-17 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0