Höjt ribban till 5 *ler*

Ja jag har precis cyklat 5 km till och denna gången höjde jag ribban till 5:an så det kändes lite i lårmusklerna men det ska det ju göra huvudsaken att man stretchar efteråt men det gör jag varje gång oavsett vilken nivå jag har cyklat på. Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv idag att jag höjde ribban till 5 och att det gick så bra, jag kände mig inte så där supertrött efteråt heller utan det var trött på ett bra sätt utan att pusta och stånka och så menar jag, men nu är jag hungrig *ler*, så snart får vi värma det grillade köttet och pastan och såsen för när jag blir hungrig då sjunker blodsockerhalten och sen blir jag tyst som bara den och får jag ingen mat så blir jag sur och gnällig, en sak som min sambo har fått erfara hehe, så därför gäller det att äta så fort man känner att man är hungrig. Annars så kommer det ett program ikväll om kungahuset och sen kommer det en film med Jackie Chan och han är ju alltid bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0