har tränat



Nu har jag tränat, jag har cyklat 5 km på 7:an det finns ju bara 8 snepp på min motionscykel så det tycker jag var bra gjort, nu ska jag bara ta det lugnt och koppla av lite. Senare ikväll ska vi ha svampomelettrulle och den är sååå god. Jag vet inte om där är något bra på teven ikväll men igår satt jag och såg på Nöjesmassakern de två första avsnitten och gud vad jag garvade *ler*, jag kommer så väl ihåg när jag var liten och satt och såg på det, på 80-talet gjordes det bra och roliga program det var annat än nu, för nu finns det inget bra på teven att titta på, visst finns det ett och annat undantag men dom är få. Jag fick ju Nöjesmassakerboxen i julklapp av mor och far så jag började se på den igår eftersom det inte fanns något annat bra att titta på på teven och om inte annat så fortsätter jag att titta på dom avsnitten, det roliga är också att det är hela programmet som är med och alla avsnitten som sändes så artisterna är också med och i det första programmet var Björn skiffs med och i nästa var det Nik Kershaw. Det gjordes så många bra program på 80-talet och serier och ja alla programen var roliga visst finns det ett och annat program idag som man kan titta på men det är ändå inte detsamma som på 80-talet, så man tittar ju därför på boxar med bland annat Macgyver och vi har ju hela boxen så vi tittar lite då och då på avsnitten för man har ju glömt nu vid det här laget vad som hände och så i avsnitten och sen kommer det visst en uppföljare snart till serien V, ni vet den som handlade om ödlorna som tog över jorden, det ska bli intressant att se hur den kommer till att bli med dagens fina teknik, jag tror att den kommer till att bli jättebra och vi har även den serien, så kanske jag ser om hela serien igen för den har man ju också glömt det mesta vad som hände i den serien, så det är tur att 80-talets program finns kvar som vi kan se på när det nu inte finns något bra på teven nu för tiden,  Miami Vice är ju också bra och Nightrider med Hasselhoff, den serien har dom gjort i nutid också och den har jag sett, men det är ändå något särskilt med 80-tals versionen av nightrider, kläderna och ja hela stilen, så det är kul att nu se tillbaka och titta på klädstilen och sakerna som man minns från förr som man känne igen i serier från 80-talet plus då att serierna är bra också, jag skulle kunna räkna upp hur många bra serier som helst som gick på 80-talet som Hulken och Alf mfl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0