Har cyklat 5 km nu.

Ja nu har jag cyklat 5 km och ska cykla fem till senare idag men jag ska vila lite först tänkte jag. Min sambo är hemma hos mina svärföräldrar och gör i ordning bilen för han ska besiktiga den i morgon, men jag stannar hemma i morgon för nu börjar snart den där otroligt trevliga veckan igen not!! Nämligen lingonveckan och då mår jag så kass och jag känner redan av det, men envis som jag är så cyklar jag ända tills jag inte kan längre, men sen får jag inte cykla när jag väl har fått det för då blir det inte så kul, man mår skit och då mår man ännu mera skit när man har cyklat och ansträngt sig, så då får jag vänta tills det är över med den veckan, nåja än så länge har jag inte fått den så jag cyklar på. Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag bara ta det lugnt och sen är det dax för slutronden i cyklingen för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Åsa ler, roligt att du tycker att jag har fina bilder, ja du jag hittar dom lite här och var på nätet och du vet väl om att du kan spara bilderna och använda dom själv? kram Johanna

2009-01-25 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0