Fy vad grymma dom är



Ja fastän jag sa att jag inte skulle cykla alls idag så cyklade jag 5 km ändå precis och det är ju bättre än inget alls i alla fall *Ler*. Där är inget bra på teven heller, det enda där var ikväll var uppdrag granskning där dom skulle visa hur dom plockar gässen på dun och sen låter dom leva och låta dunen växa ut igen för att sedan plockas igen, jag trodde ju att dom slaktade gässen och tog dunen till kuddar och vinterjackor och annat och sedan att själva gåsen gick till mat men istället så möts gässen av detta grymma öde!! Det räckte för mig att jag såg reklamen för det så jag kan inte se när dom plågar gässen även om man borde se det, men jag ska inte köpa några duntäcken längre, inte efter att ha sett hur det går till, mor hade också sett reklamen för uppdrag granskning och hon skulle se det ikväll men jag hoppar som sagt över det, jag mår så illa av att se det och det gör ju mor också men hon ville ändå se det för att veta hur det verkligen går till, jag kan bara inte fatta att dom kan vara så grymma mot djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0