Envis *ler*

Ja envis som jag är så har jag cyklat 5 km till nu fastän jag egentligen inte skulle det idag eftersom jag har haft så ont i huvudet, men jag kunde inte låta bli *ler*. Annars så har jag spelat lite Guildwars ikväll och vi har sett på en film, ja det är en sån film som gör narr eller parodi på andra filmer, fast den var inge vidare bra så vi såg inte färdigt den. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och snart är det dax att lägga sig känns det som, det börjar dra i ögonen lite *ler*. I morgon kommer min kusin Joakim hit så det ska bli kul och då kommer karlarna att sitta och spela wow och jag spelar ju Guildwars för jag tycker att det är roligare. Vi har tänkt göra antingen thaigryta i morgon eller en annan thairätt som också är jättegod men båda rätterna är jättestarka så det gäller att man man tål starka kryddor men det gör dom flesta som umgås med oss och min kusin Joakim bara älskar stark mat och särskilt då thaigrytan och den andra thairätten också, ja han älskar all mat som vi gör och det är ju roligt. Nej nu ska jag fortsätta att spela Guildwars tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0