En ny dag *ler*

Idag är det en ny dag och solen skiner, men jag tror att det kommer till att snöa idag för det ser så ut när man tittar ut, men det gör inget för som sagt vi har kaminen och kan elda i den så att det blir varmt och skönt här inne. Annars idag är det lugnt men jag ska träna som vanligt, jag vet inte vad där är på teve ikväll, jag får väl ta och kolla i tevetidningen och se om där går något bra ikväll på teven. Vi har precis fikat och ätit macka och nu sitter jag här och vilar en liten stund innan jag ska träna. Jag fick foto av Eloise igår min släkting i USA, det var bilder på när hon åkte till Australien nu i jul med sin väninna. Det var första gången som jag såg hur hon ser ut och det är ju kul att veta hur dom ser ut så att man kan mer bilda sig en uppfattning om vem dom är och så. Hon berättade att dom ska ha en middag lite senare i januari då dom ska byta julklappar och så för alla har ju varit ute och rest i familjen så dom har inte hunnit med det och då skulle hon även ta foto på sin bror Jerry så att jag får se hur han ser ut och då tar hon säkert foto på Laurie och Brian också Jerrys barn, men dom har jag redan sett men det är ändå kul att få några foton på dom. Jag har ju Facebook och det har Laurie och Brian också så där har dom satt in foton så jag har ju sett hur dom ser ut och dom har sett hur jag ser ut där, men Eloise har jag bara sett som liten för hon skickade ju ett foto på sig själv som liten när min far var på besök med sina föräldrar i USA i mitten av 50-talet så på det fotot står hon framför min far och hon är faktiskt rättså lik sig när hon var liten ändå *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0