En lugn dag

Ja idag blir det en lugn dag för jag mår så pyton som man bara kan usch och fy fel vecka, min sambo har åkt för att besiktiga bilen och han skulle köpa bullar med sig hem så att vi kan fika sen. Jag tänker ändå cykla idag även om jag mår skit, ja det beror ju på hur dåligt jag mår men jag är ganska envis av mig så jag tror nog att jag åtminstonde cyklar 5 km idag och sen när det börjar närma sig kvällen så får jag nog ett ryck och tänker att nä nu cyklar jag 5 till, det brukar nämligen bli så även om jag har sagt att nä jag ska inte cykla idag, nä nä liksom..... när dagen är slut så har man ändå cyklat *Ler*, men som sagt vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0