cyklat 5 km till *ler*

Ja nu har jag cyklat sammanlagt 1 mil idag så nu ska jag bara slappa och ta det lugnt. Jag har inte en aning om vad vi ska ha till middag idag men jag får väl upp och rota i boxen och se vad den bjuder på *ler*. Ikväll är där väl inte något särskilt på teven som vanligt så det blir väl att man tittar på ett eller två avsnitt av Macgyver och det är ju inte så dumt, han är en riktig munsbit förutom min sambo då alltså *blink* för ha är också en goding. Jag tror att jag ska sätta på en kopp kaffe nu för det behöver jag för att piggna på lite nu när jag har tränat och sen ska jag bara sitta vid datorn, kanske spela lite Guildwars eller bara kolla läget på nätet lite. Tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0