cyklat 5 km på 8:an sista steget på min motioncykel *ler*

Ja jag känner mig riktigt duktig nu när jag cyklar på det sista steget på min motionscykel och det ska bli 5 km till senare idag, men just nu vilar jag lite och ska snart gå och duscha. Det har kommit lite snö här så det är härligt, det ser så fint ut och det piggar upp, särskilt när solen också skiner. Ikväll ska det komma en bra film på trean med Tom Sellec så den ska vi se, jag vet inte vad vi ska ha till mat ännu men jag får väl upp i boxen och se vad jag kan hitta där, den är full så det ska nog inte var några problem *ler*. Jag ska börja styrketräna senare den 16:e i Ystad så då ska jag träna armarna och ja hela kroppen så det ska bli kul. Man vill ju vara fin till sommaren för sin älskling, nåja han älskar mig som jag är ändå men jag känner att jag vill vara fin till sommaren och kanske redan innan *ler*. Min sambo tycker inte att jag är klok som håller på och cyklar som jag gör varje dag, fast jag tror ändå att han kommer att tycka om resultatet efteråt *ler*. Nej nu ska jag gå och duscha och sen ska jag göra en kopp kaffe så att kaffet är klart tills min darling kommer hem. Tjingeling pling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0