cyklat 5 km

Ja nu har jag cyklat 5 km så nu ska jag vila och ta det lugnt och bara njuta av kvällen och ikväll kommer ju min kusin Joakim och hans far hit, Joakim ska ju stanna här i helgen så därför kommer Patrik ut med honom och då brukar vi alltid beställa pizza och se på film så vi får väl se vad vi ser för någon film ikväll, men det ska bli gott med pizza i alla fall, jag tror att jag ska ta en sån där med bacon och ägg och skinka och jag älskar stark mat så jag ska be dom att ta lite tabasco på den mmm.... det vattnas i munnen redan nu, får låta bli att prata om pizza nu *ler*. Just nu sitter jag och njuter framför min dator och kaminen är på och det värmer så gott, så det är mysigt. Ikväll är det let´s dance på teven och ja jag tycker att det programmet bringar ju mer och mer otur med sig, alla som har varit med i denna säsongen har ju blivit sjuka. Först var det Mojje, Nicklas Wahlgrens kompis som fick hjärtinfarkt och sen blev en av skådisarna sjuka i influensa men dansade sen ändå och det är ju aldrig bra att anstänga sig så efter en influensa, vilket en läkare där hade sagt och sen var det hon reportern Elisabeth som hade kollapsat så dom trodde att hon skulle bli tvungen att lämna programmet men ännu är hon med i alla fall och nu sist så var det Magdalena Graaf som fick en hjärnblödning och hon får hoppa av naturligtvis så jag undrar vem som ska ersätta henne, men i alla fall programmet borde ju ha en läkare där på platsen för dom anstränger sig tydligen så otroligt mycket och stressar så att dom blir sjuka och det är ju inte bra. Senare ikväll kommer en jättebra serie som heter Samantha, den kommer precis efter Let´s dance och den är jättebra, ni kan läsa mitt förra inlägg där står vad den handlar om, ett bra tevetips för dom som gillar bra serier med humor i, annars så önskar jag er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0