Cyklat 1 mil på 8:an

Nu har jag cyklat 1 mil på 8:an och nu ska jag bara slappa resten av kvällen, jag och min sambo ska bland annat se på drömkåken som går på 4:an klockan nio ikväll  och vi ska äta middag det blir nog falukorv med pasta idag igen tror jag för där blev ju över sedan förra gången vi hade det, men det är gott. Jag hoppas på att det ska komma lite snö snart, jag hörde av min mor att det hade kommit rätt mycket snö på österlen, men här har det inte kommit en snöflinga och jag som vill ha snö, för det är så mysigt när det snöar ute och viner om knuten när man själv sitter inne och har kaminen på full speed *ler*. Önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Samma film ska Rikard se skrattar

2009-01-06 @ 22:11:38
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0