ändrat min blogg lite *ler*

Ja som ni ser så har jag ändrat stil på min blogg, jag tyckte att det behövdes lite mer vårliga toner på sidan, det piggar ju alltid upp mitt i vintertider som nu. Annars så har jag tittat efter en snygg tunika överallt för det är ju så modernt med tunika nu för tiden, men jag hittar ingen som jag tycker är snygg precis, man vill ju ha något nytt som man kan inviga våren med sen så jag har ju i och för sig god tid på mig att hitta en snygg tunika *Ler*. Jag har tittat på nätet på Ellos och Halens och Josefssons men jag vill ha något härligt och färgglatt, ja jag vet inte riktigt men när jag ser den så vet man ju direkt liksom *ler* det är så svårt att säga exakt hur den ska se ut men när man väl ser den så vet man att DEN är det! Jag tror att mor och jag får bege oss ut på en liten tur till Ystad och se vad dom har för utbud på tunikor där, vem vet kanske man hittar den där. Har ni andra några tips på snygga tunikor så får ni gärna tipsa mig om både websidor och affärer där man kan köpa snygga tunikor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0