7 sanna saker

Eftersom jag läser min bästa väninnas blogg varje dag så har jag sett att hon blivit utmanad att skriva 7 sanna saker om sig själv och hon utmanar i sin tur alla som läser hennes blogg, så då är det alltså min tur nu *ler*

1. Jag blir sur och tvär och är en bitch när jag har röda veckan, men man ångrar sig sen för man kan ju inte hjälpa det, för man känner sig som en pisseråtta och mår piss.

2. Jag är väldigt omtänksam om mina vänner och glömmer inte födelsedagar man behöver inte tvunget skicka någon sak eller så när någon fyller år men man kan i alla fall skicka ett kort eller ett e-mail eller liknande och det glömmer jag inte.

3. Jag har en viss förmåga att hamna i olustiga situationer som just när det händer är skitpinsamt men efteråt kan man ju alltid skratta åt det.

4. Jag blir sur och på dåligt humör när jag är hungrig så när min sambo märker att mitt blodsocker sjunker så tvärnitar han vid närmaste korvkiosk för att jag ska få i mig mat, en annan rolig sak som jag själv inte är medveten om men som min sambo har lagt märke till är att jag rynkar på näsan lite när jag är hungrig hehe!

5. Jag har en förmåga att gå på toa ett tusental gånger innan jag ska iväg någonstans just för att jag inte ska bli kissenödig

6. Jag har ett ovanligt skratt som låter som ett väsande ljud ibland och sedan varierar det med att jag har ett klingande skratt också, alltså jag skrattar på så många olika sätt.

7. Jag kan aldrig låta bli att prata och kommentera saker när vi ser på film vilket min sambo och min kusin retar sig på, jag måste fråga saker och ja jag gör det rent spontant utan att lägga märke till det *skäms*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0