vilken huvudvärk!

Jag har haft en enorm huvudvärk idag så jag tog en huvudvärkstablett och gick och lade mig och sen gick jag upp för jag vaknade efter några timmar och jag hade fortfarande huvudvärk så jag fick gå och lägga mig några timmar till och först nu så börjar det lätta och det är skönt. Annars ikväll så är det semestersvenskarna på teven klockan 20.00 på fyran och innan dess kommer halv åtta där dom lagar mat och sen klockan nio så börjar en ny serie Lie to me heter den och handlar om en professor som kan läsa av kroppsspråket så bra att han vet när folk ljuger och han jobbar med kriminalfall och förhör dom som är misstänkta, den verkar jättebra så jag ska se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0