Trevlig fredagskväll

Ja nu har min kusin kommit och hans mor och far kom också idag och vi såg på film och beställde kinamat, jag tog biff med purjolök för det tycker jag är så gott och så såg vi på flera filmer och fikade efteråt, så det var en trevlig kväll. Det har snöat lite precis också, det kommer lite snö då och då och sen har dom lovat att det ska komma mer snö natten mellan lördag och söndar och sedan mellan söndagen och måndagen, så vi får väl se hur mycket snö det kommer, jag tycker att det är härligt med snö, hellre det än att det är regn och slask. Det är så härlig luft när det är kallt och snö ute och det allra härligaste är när solen skiner och man kan se hur det gnistrar i snön, då är det skönt att gå ut och gå en runda och det har varit härligt väder nu dom senaste dagarna. Ja i morgon är det melodifestivalen, så det ska jag se på och vi ska laga thaigrytan, så vi ska handlar i morgon en del saker som vi behöver till att göra grytan, men annars så är det väl snart dax att gå och lägga sig, det börjar dra i ögonen nu och klockan är ju ganska mycket, natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0