Träna

Ja då var det tisdagmorgon och idag ska jag iväg och träna i Ystad igen, så mor och far kommer om ca tre timmar, jag har som vanligt gått upp alldeles för tidigt, brukar göra det för man tror att allting ska ta mycket längre tid än vad det egentligen gör och sen att man ska vara uppe så pass så att man liksom "vaknar" *ler*. Nåja här sitter jag nu och jag har laddat kaffekokaren för vi bestämde att istället för att fika på kaféet här i Skurup så skulle mor och far köpa bullar och komma hit och fika istället och det är ju dessutom mysigare att sitta i lugn och ro hemma och sen får man fler bullar för pengarna också, för inte blir man mätt när man går ut och ska fika ute, det kan däremot bli nu *Ler* och det krävs ju lite energi när man ska träna. Jag kan ju erkänna att just i nuläget så känner jag mig inte så hågad att träna men när jag väl har vaknat till och har blivit människa så ska det nog gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0