soligt idag

Ja idag skiner solen och det här härligt att se *ler*, jag har sovit länge och har nästan precis kommit upp och nu ska jag  snart sätta på en kopp kaffe, det ska bli gott. Min sambo sa att jag hade snarkat som bara den inatt, jag brukar visst göra det ibland och det är inte lite heller så vad gör man åt att man snarkar? Han brukar putta till mig och så men jag märker inget och på morgonen när jag vaknar och han säger att jag har snarkat och att han har puttat på mig så har jag inget minne av det alls, ibland säger han att jag tom har svarat och sedan vänt mig om, men det har jag inget minne av heller *ler*. Annars så blir det en lugn dag idag, mår inte så värst bra eftersom den där veckan har satt igång riktigt nu men å andra sidan så innebär det snart att den också är över så det är ju skönt, så att man kan vara människa igen, nej nu ska jag göra kaffe tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0