ska inte träna i morgon

Nu har jag pratat med min mor och vi har bestämt att jag inte ska träna i morgon för dels så är det vädret och sen så mår jag inte så värst bra nu när jag har den veckan, jag blir jättedålig och får sådan värk i magen vilket jag har just nu så det hjälper inte med att man tar två Brufen tabletter utan man får ta en starkare tablett för att det ska hjälpa, så det är inte kul precis när man har den veckan men så är det bara. Jag ska cykla och göra dom andra rörelserna som jag brukar göra på träningen som sit ups och knipövingar och ja där är en hel del som man kan göra hemma om man säger så, det andra man gör är ju träningsmaskinerna, så när  den veckan är över så ska jag börja träna här hemma och nästa tisdag är jag redo för att träna igen i Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0