Så var det kväll

Ja dagen går fort och nu är det kväll igen och vi hade köttbullar och kokta potatisar till middag idag med lingon och gurka så det var gott  och lite god sås till det. Jag har spelat lite Guildwars och sen såg jag halv åtta hemma hos mig, ni vet det där programmet där dom bjuder hem okända personer och lagar mat till dom och sen ska gästerna laga mat till dom andra och i slutändan när alla har lagt mat och bjudit hem varandra så ska dom se vem som är bäst på att laga mat och den personen vinner pengar. Annars så håller jag på och tvättar, tvättmaskinen går på full speed och nu ska jag göra lite kaffe tänkte jag, alltid gott med en kopp kaffe såhär på kvällstvisten. Det ska visst bli kallt inatt och det kan kanske bli snö och det skulle det visst bli i helgen också, så vi får väl se hur vädret blir. Jag hade tänkt att mor och far skulle komma hem till oss på lördag och vi skulle laga till den där thairätten för den har inte dom smakat och så skulle vi se på melodifestivalen den första uttagningen av fyra, så jag hoppas att vädret är så bra att dom kan köra hit för det hade varit kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0