Prinsessan får sin prins *ler*

Ja nu har dom offentliggjort att Victoria och Daniel ska förlova sig och gifta sig nästa år  på sommaren och det är jätteroligt *ler*, kul att det ändligen blir av och att Daniel kan vara med på fester och offentliga sammanhang när han väl har gift sig med Victoria och att dom kan bilda familj. Jag ska se på teven ikväll och se om dom visar mer av den stora nyheten om förlovningen och det gör dom ju alldeles säkert. Annars idag så har jag varit och tränat i Ystad och det gick bra och sen handlade jag jeans, jag fick tag på två par fina jeans och sen var jag på Lidl och handlade lite som vi behövde här hemma. Nu ska jag bara ta det lugnt och koppla av resten av dagen, jag kommer förmodligen att känna av träningsvärk i morgon eftersom jag ökade vikterna på träningsmaskinerna från 9 kg till 18 kg på alla så det kommer säkert att kännas i morgon hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0