Pågarna hade snöbollskrig ute i snön



Ja pågarna är ju ute och går en lång runda nu i snön och jag kan säga att det snöar rejält just nu, jag tog lite foton på min kusin när han står mitt i snökaoset och efter det så hade dom lite snöbollskrig, det var roligt att stå här inne i värmen och titta ut genom fönstret och se när dom två mulade varandra hehe! För mig får det gärna snöa på som bara den för det är härligt med mycket snö och dom har lovat att det kan komma 10 cm snö inatt så vi får väl se hur mycket snö det kommer.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här är det också snö men det tinar bort nu tyvärr!

2009-02-22 @ 21:11:34
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0