På teven ikväll

Ja ni som missade förra avsnittet av serien Samantha vilket jag gjorde så går det ikväll klockan 23.10 på fyran så det ska jag se och sen går halv åtta hos mig ikväll också på fyran, men annars så är där inget särskilt på teven ikväll. Det ska däremot bli kul att se och höra melodifestivalsdeltagarna på lördag då är det också alla hjärtans dag så jag och min sambo har tänkt köpa kinamat och ha det mysigt och duka fint. Jag hoppas verkligen att det blir bättre låtar i melodifestivalen på lördag för förra lördagen var det ju katastrof, jag menar visst brukar låtarna vara dåliga men denna gången var det uruselt, men det brukar ju vara så att en gång av lördagarna så är alla låtarna samlade på en och samma gång och då är det jättesvårt att rösta, jag antar att det blir en sån kväll på lördag för då ska Lili och Susie komma tillbaka och dom har en 80-talslåt och det är ju alltid välkommet med 80-tal så den låten kommer nog att vara bra, jag ser i alla fall fram emot att höra och se dom på lördag. Nu ska jag gå och vila mig en stund för jag känner att jag börjar blir väldigt trött efter träningen, oftast så känner man det inte med detsamma utan det kommer först efter någon timme eller två och nu börjar det kännas så jag ska nog gå och vila mig så att jag är pigg tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0