Ankie bagger har ny singel på G



Ja ikväll är där halv 8 hos mig det programmet där dom ska bjuda hem folk och laga middag och sen bjuder alla varandra och i slutändan så ska man se vem som har lagat bäst mat av alla och den personen vinner pengar så vi får väl se hur det går för den som ska laga mat ikväll, men annar så är där inget bra på teven. Har precis fikat och nu sitter man och tar det lugnt framför datorn en stund. Ikväll blir det pyttipanna som jag själv gör och skinka så det ska bli gott. Ankie Bagger har förresten kommit ut med en ny singel Du kan inte köpa mig heter den och den är jättebra, det är 80-tals stil på låten och dom som har Facebook kan gå in på min sida där och se och höra låten både på engelska och på svenska för Bimbo Boy som också sjunger har gjort ett bildspel till låten där och jag har lagt in det från You Tube på min sida så det är bara till att gå in där och höra låten om ni vill. Ankie som jag har i min vännerlista har jag själv pratat med och hon sa att hon har lämnat låten till en radiostation och nu är det helt upp till dom om dom spelar låten så att den kan bli känd så jag hjälper till lite genom att lägga in Bimbo Boys clip från You Tube på min sida så att alla kan höra låten, jag lovar er ni blir inte besvikna den är såååå bra, om man nu gillar 80-tals musik vilket jag gör *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

ja måste väl gå med i facebook snart känner jag . Får väl ta och anstränga mig lite där.

2009-02-06 @ 12:23:55
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0