På teve ikväll

Ikväll är det Beck Flickan i Jordkällaren och jag har inte sett den så den måste jag ju se klockan nio på fyran, jag har alltid gillat Beck filmerna och jag tycker att Mikael Persbrandt är så härlig i sitt sätt i Beck haha, tänk om alla poliser idag hade kört med hans metoder då hade  det minsann hänt något *ler*. Annars så är där inget annat på teven ikväll, inte som man är intresserad av men jag brukar se på Zone Reality en kanal som vi har och finns där inget annat att titta på så är där alltid något intressant där, det kan handla om mordlösningar som dom inte har kunnat lösa förräns flera år efter eller så är det saker som handlar om spöken som går igen, det är rätt intressant tycker jag och sen kan det vara program som handlar om folk som är sjuka och har gjort undervärk genom att besöka människor som har speciella krafter och som kan hela sånt är också intressant för det finns så mycket sånt som går över människans förstånd som vi liksom inte kan förklara, ibland kan det handla om att folk har sett rymdvarelser så där är alltid något intressant att titta på på den kanalen om där inte är något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0