Nu har mor och far varit här

Ja nu har mor och far varit här på fika och dom hade fastlagsbullar med sig och tupaner till mig för jag hade ju namnsdag igår, och jag bara älskar tulpaner så gissa om jag blev glad *ler*. Vi fikade och hade trevligt och nu är min kusin och hans mor och far på väg hit, vi får se om vi beställer mat, det brukar vi göra och i så fall så blir det nog kinamat, ska bli gott för det har vi inte haft på länge. Joakim ringde precis och sa att dom var på väg så jag har dukat i teverummet, vi tänkte att vi skulle se någon film samtidigt som vi satt och åt också för det brukar vi göra.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Mysigt med en sån fika och tulpaner också ! Ha en trevlig helg nu !!

2009-02-20 @ 19:37:32
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0