Nu har min kusin åkt hem

Ja nu har min kusin åkt hem för det är ju skola igen i morgon. Nu sitter vi bara och kopplar av och fikar och vi har kaminen på full speed för det är ganska kallt ute idag så det gäller att elda. I morgon är det lugnt men på tisdag ska jag iväg och träna i Ystad för första gången så det ska bli kul. Nu har jag fått besked om att min släkting i USA har fått sin födelsedagspresent, hon hade varit i Hong Kong nu och hade precis kommit hem och hämtat ut paketet och hon blev jätteglad för sin födelesdagspresent, det var salladsbestick fina sådana i dansk design så dom var moderna men dom är gjorda i typisk nordisk stil, lite 50-60-tals känsla på dom i stilen. Laurie fyllde 30 år nu så jag ville skicka en present till henne och jag skickade också ett jättefint kort. Hon kommer att fira sin födelsedag nu istället för hon har ju inte varit hemma när hon fyllde år och hon sa att alla hennes kompisar var på henne nu och att dom ville gratulera henne nu när hon var hemkommen och det är ju klart *Ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0