Nu har jag tränat i Ystad

Ja nu har jag varit och tränat i Ystad och det var skönt, jag provade alla maskinerna och det känns bra nu när man har varit igång och man ska göra ett visst antal av varje som tex situps och en viss tid på gångbandet och ja osv på dom andra maskinerna som på roddmaskinen så gör man kanske 15 stycken av varje på varje maskin sen ökar man efter hand och där var lite andra övningar som man också ska göra, så jag har ett kort där jag ska fylla i hur många jag har gjort av varje varje gång jag är där. Idag följde sjukgymnasten med och visade vad man skulle göra på alla maskinerna och hon kommer att vara med nästa gång också och se så att jag gör rätt på alla sakerna sen sköter man ju sig själv dom andra gångerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0