Nu börjar helgen *ler*

Ja idag är det fredag och idag börjar helgen, har inte en blekaste vad vi ska ha till kvällsmat idag men det får vi se vad det kan bli för något. I morgon kommer min mor och far hit och då ska vi göra thairätten inte grytan men den andra thairätten som vi brukar göra med stark sås till och ris, den är jättegod mmm.... vattnas i munnen redan hihi! Dom kommer vid 5-6 tiden och sen är det ju melodifestivalen klockan åtta så den ska vi se tillsammans, så det ska bli kul. Annars så har jag dammsugat idag för man vill ju ha det fint tills imorgon då mor och far kommer, men annars så har jag tagit det lugnt idag för man mår inte sådär jättebra, den där veckan har ännu inte satt igång och jag retar mig såååå...... för man mår ju så piss innan liksom, man vill bara att det ska komma igång så att man kan bli människa sen igen. Nåja, ikväll är det let´s dance på teven så det får man ju se, ska bli spännande och se hur det går för dom som är kvar i tävlingen. Trevlig helg på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0