Mor och far kommer i morgon

Ja mor och far skulle till Skivarp i morgon ett ärende så då kommer dom hit om till oss i Skurup och dricker kaffe så det ska bli kul och sen kommer min kusin Joakim hit senare på eftermiddagen och sen stannar han ju här några dagar så det ska också bli kul. Annars så snöar det en hel del nu och det ska visst komma ännu mer senare enligt väderrapporten och mig gör det inget att det snöar för det är bara mysigt tycker jag *ler*. Ikväll ska vi göra pyttipanna igen för jag kokte lite mycket potatis igår så vi får ha det idag också, men det gör inget för pyttipanna är gott *ler*, jag är ju sån att jag hellre gör för mycket än för lite för jag är så rädd för att det inte ska vara mat tillräckligt så att man inte vågar äta och min sambo äter ju mer än jag så jag tänkte ju på att där skulle vara tillräckligt med mat, är man österlening så är man *Ler* " mad" hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0