Mina ting


jag tycker ju om 50-60 tal och jag blandar det med äldre saker och det blir en unik blandning som ingen annan har och det är roligt tycker jag, jag har tidigare visat några av mina favoritsaker som jag har och nu tänker jag visa några till så här kommer dom, detta är lampan i köket den är 40-tal  och jag tycker att där är så fräckt mönster på den och den passar så fint in i hela stilen i köket eftersom vårt kök är 60-tal som är så inne just nu. Det är så kul att vårt kök är inne igen och likadant hela inredningen är inne, folk vill att det ska se ut som 50-60-tal igen i deras kök och då är det ju extra roligt att vi redan har ett äkta 50-60-talskök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0