Mina tankar finns hos dig

Ja jag tänker idag på min bästa väninna och hennes familj som idag måste göra sig av med sin älskade hund för att han har blivit sjuk och är gammal, dom ska ha en veterinär hem till sig så att deras hund för somna in där hemma och det är ju det allra bästa man kan göra. Jag vet själv hur svårt det är för jag har själv varit med när jag skulle avliva min älskade hund Sissi och det var inte lätt kan jag säga, men hon var jättesjuk så där var inget annat att göra om hon inte skulle lida och det ville man ju inte. Tankarna finns hos dig min vän, det känns svårt men tänk på alla fina minnen ni har från er fina hund och dom kommer ni alltid att ha med er. Nu kommer er hund till Nangiala och där kommer han träffa andra fina hundar att leka med och inte känna av några krämpor.

Kommentarer
Postat av: åsa

hur mår du innan du får mens??

här är en som mår skit ca en mån innan o det är så jobbigt

2009-02-27 @ 03:52:21
Postat av: Johanna

Ja det är samma här och det är endast en vecka knappt det som man mår bra

2009-02-27 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0