Melodifestivalen ingen hit

Ja nu har man sett sista uttagningen av melodifestivalen och det var sannerligen ingen hit precis, okej Agnes låt Love love love var i och för sig helt okej och jag tyckte att Thorleifs låt också var ganska bra men nej jag tycker inte att där var någon sådär speciellt jättebra låt precis, men det är ju som vanligt. Annars så har det varit lugn ikväll, killarna har suttit och spelat hela tiden vid datorerna och jag har kollat lite på Tradera och skrivit  lite inlägg här och sett på melodifestivalen som som sagt inte var någon hit. I morgon är det söndag och vi ska bara ta det lugnt, sova länge och sen ska jag träna för det hoppade jag ju på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0