Melodifestivalen

Ja då har man sett melodifestivalen och jag jag vet inte vad jag ska säga jag tyckte ju att Amy Diamonds låt var bäst och Lili och Susies låt var också bra och Måns låt var inte heller dålig, men det blir ju aldrig som man har tänkt sig för jag tyckte att Lili o Susis låt och Amy Diamonds låt skulle gå vidare till finalen men så blev det ju inte men men... det är ju fusk med hela röstningen när det gäller melodifestivalen så vad kan man vänta sig. Annars så har kvällen varit härlig, vi har ätit fläskfilé och klyftpotatis och god svampsås till det och nu ska vi ha en kopp kaffe så det har varit en kanonkväll, nu ska vi bara sitta och koppla av lite framför datorerna och jag ska spela Guildwars tänkte jag. Jag hoppas att alla har haft en härlig dag och att ni har pysslat om varandrar på alla hjärtans dag, själv så ringde jag till mormor idag och hon blev jätteglad och jag skickade ett e-mailkort till min bästa väninna och för säkerhets skull så skickade jag flera stycken till henne för förra gången jag skickade till henne så fyllde hon år och då blev det något fel så att det inte kom fram så därför skickade jag flera stycken denna gången och jag såg att ett av dom hade kommit fram i alla fall och det var ju bra *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0