Kinamat



Ja nu ska vi beställa kinamat, jag ska ha biff med purjo det är sååå gott, och jag är jättehungrig nu så det ska bli smarrigt. Sedan klockan åtta ska jag se på melodifestivalen, hoppas att det är bättre låtar idag, för dom andra gångerna har man inte varit speciellt imponerad precis. Dom låtarna som har gått vidare har i och för sig varit bra men andra år har där varit så bra låtar att man inte har kunnat välja ut vilken låt som skulle gå vidare och där var jättebra låtar under varje uttagning så att man hade jättesvårt för att ta ut vilken som var bäst av dom eftersom alla ar så bra, men det kan man inte säga om årets uttagningar precis, så i år var det jättelätt att välja ut vilka låtar som skulle gå vidare. Nej nu är jag superhungrig mat mat mat...... *ler*

Kommentarer
Postat av: Kickan

nu e' jag tebaks i bloggvärlden och tack för dina inlägg-värmer gott ska du veta.

2009-02-28 @ 22:53:46
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0