känns bättre idag

Ja efter den där omtalade veckan dvs lingonveckan, så känns det nu mycket bättre, ni som följer min blogg vet ju att jag blir så fruktansvärt dålig när jag har den veckan för jag har  PMD och inte PMS som så många tampas med och PMD är ju ett snepp värre än det andra så då kan ni ju förstå hur man har det men men..... Idag så känns det i alla fall bättre eftersom den där veckan går mot sitt slut och det är ju tur det så att man äntligen kan få vara människa igen åtminstonde i en veckan för sen sätter det igång igen att man känner av att det snart ska komma igen och så och magen gör ont och annat usch och fy och blä. Jag kan ju inte ta P-piller det är uteslutet sedan jag fick propparna i lungorna av dom och höll på att stryka med, men det har blivit mycket bättre sedan jag började med Femal Balans som är ett naturmedel i tablettform som man köper i hälsokostaffären så utan dom hade det varit katastrof kan jag säga, men förutom det så finns det inget som hjälper, men man  får ju ta det som finns, jag är i alla fall glad att det går åt rätt håll och att jag mår bättre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0