Kan inte sova

Ja då sitter man här och det är mitt i natten och jag kan inte sova, jag tänker på allt som jag ska göra i morgon, jag ska leta upp slingan med hjärtan på vinden som jag ska duka med på lördag då det är alla hjärtans dag och jag tänkte ju att jag och min sambo skulle ha det lite mysigt då och laga till fläskfilé och potatisklyftor i ugnen och lite god sås till det och kanske min kusin kommer hit, jag vet inte om han kommer hit ännu men om dom inte ska köra upp till Ljusdal där hans syster studerar så kanske han kommer hit så vi får väl se hur det blir. Jag ska lägga ihop tvätten som jag  för tillfället har lagt i soffan, lade den där när jag tog ut från tumlaren och sen blev den liggandes där när jag och min sambo skulle se på film, så den får jag ta itu med i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0