Jösses vilken träningsvärk i armarna jag har

Ja jag som inte trodde att jag skulle känna av någon träningsvärk, men i armarna känner jag det mest för jag är mest otränad i dom och särskilt då den vänstra armen den känns som bara den, fast det är ju tecken på att man har tränat rätt *ler*. Min sambo sa till mig igår när jag började känna av det att ja vänta du bara, det kommer till att kännas mer sen och jodå det känns ännu värre idag kan jag säga i armarna, men då sa han också att då har du tränat rätt om du känner av det nu och jo det har han ju rätt i. Annars så är det tråkigt väder idag ute men det är ju i och för sig inget ovanligt. Nej nu ska jag gå och koka en kopp  kaffe, jag slänger in ett nytt inlägg lite senare idag, hej hopp så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0