Jättetrevlig lördag

Ja igår när mor och far var här så hade vi det jättetrevligt, melodifestivalen var ingen höjdare men det brukar det ju i och för sig inte vara heller men det var ovanligt dålig i år tyckte jag, men sen å andra sidan nästa lördag så är väl alla dom bra låtarna samlade på en och samma gång och då har man skitsvårt för att välja vilken som är bäst, det brukar vara så. Vi började med att fika när mor och far kom och sen åt vi thairätten som vi hade tillagat till melodifetsivalen och sen satt jag och mor och läste på min blogg och vi skrattade och hade jätteroligt, för det mesta handlade ju om mat cykling och fika hehe! Men det är viktigt med mad hehe, det ska vara go mad och möed mad och mad i rättan tid som man säger *ler*. Sen satt far och min sambo och såg på Braveheart med Mel Gibson, men mor och jag vi pladdrade på hehe!  Idag ska vi bara ta det lugnt och nu ska vi ha lite fika så det ska bli gott. Solen visar sig minsann idag också och det är inte så dumt, det blir man lite piggare av. Tjingeling pling på er så länge för nu ska det fikas *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0