Inte cyklat idag

Nej idag eller igår blir det ju *ler*, för nu är det måndag,  men igår så cyklade jag inte för jag mådde inte alls bra och jag ska inte cykla idag heller för i morgon ska jag ju träna för första gången i Ystad och då gäller det att vara i form till att satsa då istället eftersom jag snart ska ha den där veckan och mår skitdåligt. Eftersom jag sov några timmar tidagare ikväll pga att jag mådde dåligt så är jag inte speciellt trött just nu så det blir väl att man sitter uppe en stund till tills jag blir trött. Jag har tagit tabletter för mina magsmärtor och ätit lite för det har jag varit dålig på nu när man inte mått så bra, jag har legat framför kaminen för det lindrar ju magsmärtan lite värmen som kommer från kaminen, önskar bara att det kunde sätta igång, för det är allra värst innan man har fått det, sen är det skit dom första dagarna men sen vänder det igen och allt blir som vanligt igen som tur är *ler*. Annars så är det lugnt senare idag, jag ska tvätta lite och så men annars så är det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0