Ingen bra ide

Nej det var ingen bra idé att cykla idag märkte jag för jag mådde så illa av det efteråt, först märkte jag inget men eftersom jag fortfarande har den där veckan så mår jag inte helt bra ännu och därför så mådde jag piss efter att jag hade cyklat och jag nöjde mig inte med 5 km utan det skulle ju vara 1 mil och envis är man ju något så fruktansvärt *ler*, jag tänkte att äh, det går säkert bra och så cyklade jag bara.... jo men visst efteråt mådde jag skitilla en lång stund efteråt, så jag får nog vänta och cykla tills den där veckan är helt över, men visst jag får skylla mig själv för jag borde ju ha förstått att det inte var så bra att cykla idag men som sagt envis är man *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0