Idag ska jag köpa nya Jeans

Ja idag ska jag köpa nya jeans och förresten Jeans över huvudtaget är jätteinne just nu, allting med jeans, väskor och jackor och ja allt med jeanstyg är inne igen, det är ju 80-talet som är inne också nu, det har väl aldrig varit så inne med 80-talet som nu med både kläder och annat och det är ju jättekul att man än en gång får uppleva det ljuva 80-talet, den enda skillnaden är väl då att det inte är lika generöst med pengar som det var på 80-talet, man brukar ju tala om det glada 80-talet och att det festades med skattepengarna och så och det har vi ju märkt av om inte annat nu när pengarna börjar sina och den svenska ekonomin är helt åt pipan, men det som är roligt är att kläderna och allt det är tillbaka och det är jag jätteglad för, det är dags att plocka fram alla gamla 80-talströjor och halsband och örhängen, clipsen som man hade, jag har många roliga clips i alla former, allt ifrån bananer till vindruvor och ja gud vet allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0