Idag kommer mor och far hit och det är melodifestivalen

Ja idag kommer min mor och far hit och vi ska äta thaimat och se på melodifestivalens första deltävling så det ska bli spännande och se och höra alla deltagarna i kvällens program. Annars så mår man som en pissepotta när jag ännu inte har fått lingonveckan, man förvandlas till ett monster veckorna innan man ska ha den veckan och det värsta är ju att man inte själv märker hur man är eller hur man beter sig utan det får min sambo erfara vilket kanske inte alltid är så trevligt och sen snarkar jag som bara den, så min sambo kan inte sova om natten stackaren...... med andra ord har jag PMS eller rättare sagt det som är ännu värre PMD som är ett snepp värre och det värsta är att där är inget att göra åt det heller, jag har provat naturmedel men det hjälpte inte och P-piller får jag ju inte ta eftersom jag höll på att dö av propparna som jag fick i lungorna för ett antal år sedan och sedan dess får jag inte ta några sådana eftersom jag har sånt blod som gör att jag lätt kan få proppar om man tar p-piller, det är ju det enda som egentligen hjälper mot sådana besvär men men..... jag försöker att hålla humöret uppe och  man gör allt vad man kan men man  man ju inte styra sig helt och hållet själv så då blir dom som är runt omkring en lidande, min väninna har samma problem och hon säger att hon själv förvandlas till ett pms monster när hon ska ha den veckan och att hennes familj blir lidande men sen ångrar hon sig och det är ju det man gör bakefter att oj, vad sa jag nu eller vad gjorde jag och det menade jag ju inte, så det är rent ut sagt ett helvete att där inte finns någonting för sådana besvär, men det går ändå. Nu ser jag fram emot att mor och far ska komma idag och att vi ska se på melodifestivalen ihop och äta gott ikväll. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja du här har min lingonvecka startat eller dagar ska man kanske säga. Sent igång denna gången så det lär bara vara runt 3-4 dagar kanske.

Vi ska också se Melodifestivalen.

2009-02-07 @ 18:40:20
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0