I morgon blir det träning igen

Ja om vädret håller i sig och det inte blir snö och halt så ska jag till Ystad och träna i morgon igen, mor och far kommer hit klockan halv 10 och sen ska vi fika på ett café i Skurup och sen är det raka vägen till Ystad och träna, efter det så åker vi hit hem igen, men vi får se hur vädret blir för om det blir halt och snö så får vi strunta i det i morgon men det blir säkert bra väder. Annars idag så händer det inget särskilt men på lördag är det ju Alla hjärtans dag och det är melodifestivalen andra programmet och då ska Lili o Susie vara med så dom har säkert en bra låt, det skulle i alla fall vara en låt med 80-tals stil och det är ju alltid bra. Jag tänkte att jag  skulle duka lite fint på lördag eftersom det är Alla hjärtans dag och att jag och min sambo ska beställa kinamat för det har vi inte haft på länge nu så det hade varit mysigt och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0