har städat

Ja idag har jag varit igång och städat lite, det behövdes dammsugas överallt och sen har jag tvättat och bytt påslakan, Joakim min kusin kommer nog förmodligen hit i morgon och då vill man ju ha det fint när han kommer. Ikväll har vi ärtsoppa till middag och det är jättegott, en knäckemacka till är aldrig fel heller, annars så är det en lugn dag och vädret är jättehärligt ute, det är sådär lagom kallt och solen skiner så fint i snön. Det var så härligt när vi var ute med Kurre innan idag och sen var jag och hämtade tidningen och den vägen när jag gick och hämtade tidningen var härlig, att andas in den friska kalla luften och se hur fint allting är runt omkring en det är bomull för själen, nämen jösses vad sentimentalt det där lät *ler* nåja det var i alla fall härligt och uppfriskande *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0