Har gjort i ordning förrådet

Ja nu har vi gjort i ordning förrådet, samlat ihop saker och sorterat städsaker i en låda och lampor i en osv, och sen behöver man ju inte ha duschtvål och städsaker här nere utan vi sätter upp dom på loftet i lådorna så går man upp och hämtar det när man behöver det, så nu blev det riktig ordning och reda i förrådet och tvättstugan för vi har ju det utrymmet till både förråd och tvättstuga. Annars så har vi precis fikat och nu ska vi bara ta det lugnt. Den mesta snön har smält undan nu, men jag tror att vi snart får mer snö igen, det går ju fram och tillbaka hela tiden. I morgon ska jag träna i Ystad igen och sen ska jag köpa jeans för det behöver jag och vi ska gå och äta någonstans när vi har tränat men vet inte var, kanske det blir thairestaurangen i Tomelilla, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0